35 Ετήσια έκθεση 2021 Πίνακας 2 - Τέλος εγγραφής ηλεκτρονικού μητρώου εγγυήσεων προέλευσης για παραγωγούς ΑΠΕ και ΣΥΘΗΑ Τέλος εγγραφής ηλεκτρονικού μητρώου εγγυήσεων προέλευσης για παραγωγούς ΑΠΕ και ΣΥΘΗΑ Ισχύς σταθμού παραγωγής (P) Τέλος εγγραφής (€) P≤1MW 100 1MW>P≤8MW 200 8MW>P≤20MW 500 20MW>P≤60MW 1.000 P>60MW 1.500 Τέλος εγγραφής ηλεκτρονικού μητρώου εγγυήσεων προέλευσης για προμηθευτές Τέλος εγγραφής (€) Προμηθευτές 0 Επιπρόσθετα, για τα έτη 2021 - 2030 καθόρισε μηδενικό το ετήσιο τέλος του ηλεκτρονικού μητρώου εγγυήσεων προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας για παραγωγούς ΑΠΕ και συμπαραγωγής ηλεκτρισμού θερμότητας υψηλής απόδοσης (ΣΗΘΥΑ) και προμηθευτές και το τέλος έκδοσης, εισαγωγής/εξαγωγής και ακύρωσης εγγυήσεων προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ. Απόφαση 103/2021 - Έγκριση Δεκαετούς Προγράμματος Ανάπτυξης Συστήματος Μεταφοράς 2021 - 2030 Με την Απόφαση 103/2021, η ΡΑΕΚ ενέκρινε το δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης συστήματος μεταφοράς 2021-2030 (ΔΠΑΣΜ) το οποίο υπέβαλε ο ΔΣΜΚ, με τις πιο κάτω επισημάνσεις: • Ο ΔΣΜΚ να προβεί άμεσα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ούτως ώστε το έργο «53» - Νέος Υ/Σ «Νέος Βασιλικός» 132 kV GIS ΔΖ 3150 A 40 kA, προχωρήσει προς πλήρη υλοποίηση του χωρίς καθυστέρηση και τοποθετώντας το ως έργο ύψιστης σημασίας και προτεραιότητας. • Τη δημοσίευση του ΔΠΑΣΜ από τον ΔΣΜΚ, βάση της Ρυθμιστικής Απόφασης Αρ. 03/2020 (Κ.Δ.Π. 165/2020), στο πλαίσιο πλήρους διαφάνειας και ενημέρωσης όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Η εν λόγω δημοσίευση θα πρέπει να γίνει υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει αναφορά στη ΡΑ Αρ. 03/2020 (Κ.Δ.Π. 165/2020), καθώς και διευκρίνηση ότι το εν λόγω ΔΠΑΣΜ δεν είναι πλήρως εναρμονισμένο με αυτή. • Στο πλαίσιο για όσο το δυνατό μείωση των εξόδων και συγκράτηση των οικονομικών δαπανών, ο ΔΣΜΚ να καταβάλλει κατά την υλοποίηση των έργων προσπάθεια για μείωση στο μέγιστο εφικτό βαθμό των αναμενόμενων δαπανών, λαμβάνοντας υπόψη τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία αλλά και την υποχρέωση για τη λειτουργία ενός αποδοτικού, συντονισμένου, ασφαλούς, αξιόπιστου και οικονομικά βιώσιμου συστήματος μεταφοράς.
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0