BIO και ASC. Στόχος της Lidl είναι η μείωση της χρήσης πλαστικού τουλάχιστον κατά 20% έως το 2025 και η 100% ανακυκλωσιμότητα των υλικών συσκευασίας των προϊόντων. Στη Lidl επιθυμούμε να συμβάλουμε στη διαμόρφωση μίας νέας γενιάς συνειδητοποιημένων καταναλωτών και μέσα από το πρόγραμμα «Ακαδημία Φαγητού για Παιδιά» έχουμε την ευκαιρία να εξοικειώσουμε τα παιδιά με τις αρχές μιας υπεύθυνης καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η ανάλυση θέσεων της Lidl για τη βιώσιμη ανάπτυξη αφορούν τα παρακάτω θέματα: l Ανάλυση Θέσεων για Συνειδητά Υγιεινότερη Διατροφή l Ανάλυση θέσεων στο πλαίσιο της σύμφωνης με την αρχή της αειφόρου ανάπτυξης πολιτικής για την αγορά αυγών l Εταιρική Δέουσα Επιμέλεια για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την προστασία του περιβάλλοντος κατά την αγορά εμπορευμάτων l Ανάλυση θέσεων για την αειφόρο αγορά φοινικ(οπυρην)έλαιου l Ανάλυση θέσεων για βιώσιμη αγορά συσκευασιών και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με κυτταρίνη Ανάλυση θέσεων για τη μείωση των υλικών συσκευασίας και την αποφυγή της σπατάλης τροφίμων l Ανάλυση θέσεων για τη βιώσιμη αγορά του κακάο l Ανάλυση θέσεων για τη βιώσιμη αγορά του καφέ l Ανάλυση θέσεων για την αγορά προϊόντων ζωικής προέλευσης l Ανάλυση θέσεων για τη βιώσιμη αγορά του τσαγιού l Ανάλυση θέσεων για τα νωπά οπωρηκηπευτικά l Ανάλυση Θέσεων για τα μικροπλαστικά l Ανάλυση θέσεων για Άνθη και Φυτά Στόχος 17 – Συνεργασία για τους Στόχους Η συνεργασία της Lidl με το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας αποτελεί παράδειγμα μίας καρποφόρας συνεργασίας. Η επίτευξη της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη προϋποθέτει συνεργασίες μεταξύ των κυβερνήσεων, του ιδιωτικού τομέα καθώς και της κοινωνίας των πολιτών. Αυτή η χωρίς αποκλεισμούς συνεργασία, βασίστηκε στο κοινό όραμα και τους κοινούς στόχους των δύο μερών, οι οποίοι τοποθετούν τους ανθρώπους και τον πλανήτη στο επίκεντρο. Α.3 Καινοτομία Η καινοτομία του προγράμματος έγκειται στον τρόπο και τα πρωτοποριακά μέσα υλοποίησής του. Το πρόγραμμα κατάφερε να μετατρέψει ένα ευχάριστο πρωινό με φίλους σε ένα εκπαιδευτικής σημασίας σεμινάριο, μέσω του οποίου δόθηκαν χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές, ώστε τα παιδιά να αναλογιστούν τη διατροφή τους από διαφορετική σκοπιά. Η «Ακαδημία Φαγητού για Παιδιά», όπως μας μεταφέρουν οι καθηγητές των σχολείων, επέδρασε ως παράγοντας αλλαγής στις παγιωμένες διατροφικές συνήθειες των παιδιών. Για να δημιουργηθεί το πρόγραμμα, έπρεπε να γίνουμε και να σκεφτούμε όλοι εμείς ως παιδιά. Έτσι, το πρόγραμμα θα έμοιαζε μεν με παιχνίδι, το οποίο όμως θα είχε εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Μέσα σε 4 ώρες, καταφέραμε να κάνουμε τα παιδιά να περάσουν καλά στον χώρο της κουζίνας, μεταδίδοντας το μήνυμα πως η υγεία και η ευεξία κερδίζονται μέσω της διαδικασίας της μαγειρικής, η οποία απαιτεί χρόνο και αφοσίωση. Η συνεργασία της Lidl Κύπρου με τους λειτουργούς του ΥΠΠΑΝ, απέδειξε την αποτελεσματικότητα που μπορεί να επιφέρει η συνεργασία μίας ιδιωτικής εταιρείας με τον Δημόσιο Τομέα, όταν οι στόχοι είναι κοινοί. Η συνεργασία της Lidl με το ΥΠΠΑΝ αποτελεί από μόνη της μία πρωτοποριακή συνεργασία, αν λάβουμε υπόψη πως η Lidl αποτέλεσε την πρώτη ιδιωτική εταιρεία που συνεργάστηκε με το Υπουργείο για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος. Η επιτυχία του προγράμματος στηρίχθηκε στο γεγονός ότι το πρόγραμμα εφαρμόστηκε σε έναν ιδιαίτερο χώρο με πολλαπλές δυνατότητες. Η Lidl 97 Καλές πρακτικές 2021
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0