Οδηγός για επιχειρήσεις

53 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Οι εμπορευόμενοι, σε τέτοιες προωθητικές ενέργειες, δεν είναι υποχρεωμένοι να αναγράφουν το οικονομικό όφελος που αποκομίζει ο καταναλωτής από την αγορά της συσκευασίας. Ωστόσο, το οικονομικό όφελος που αποκομίζει ο καταναλωτής πρέπει να αξιολογείται ανά περίπτωση, λαμβάνοντας υπόψη το είδος του προϊόντος και την τιμή πώλησης του μεμονωμένου τεμαχίου σε σύγκριση με την τιμή πώλησης της συσκευασίας, ώστε να διαπιστώνεται αν επαληθεύονται οι συγκεκριμένοι ισχυρισμοί. 13.1.4 Βάρος απόδειξης Το βάρος απόδειξης ως προς την επαλήθευση των ισχυρισμών που φέρουν συνδυασμένες προσφορές που χρησιμοποιεί ένας εμπορευόμενος, το φέρει ο ίδιος ο εμπορευόμενος. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ένας εμπορευόμενος διαθέτει προς πώληση μια συσκευασία η οποία περιέχει 5 τεμάχια μπάρες δημητριακών μάρκας Α, καθαρού βάρους ανά τεμάχιο 30g και τιμή πώλησης €3,73. Η συσκευασία φέρει την επιγραφή «5 σε Ειδική Τιμή». Ο εμπορευόμενος διαθέτει προς πώληση ταυτόχρονα (ή διέθετε προς πώληση μέχρι πριν την έναρξη πώλησης της συσκευασίας) μεμονωμένα τεμάχια του ίδιου προϊόντος στην τιμή του €0,75 ανά τεμάχιο. Σε αυτή την περίπτωση, η επιγραφή «Ειδική Τιμή» δεν επαληθεύεται αφού ο καταναλωτής επωφελείται το αμελητέο ποσό των €0,02 αν αγοράσει τη συσκευασία αντί 5 μεμονωμένα τεμάχια του προϊόντος.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0