Οδηγός για επιχειρήσεις

49 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 13Συνδυασμένες προσφορές Οι συνδυασμένες προσφορές είναι συνήθως προσφορές υπό τον όρο της αγοράς κατά τις οποίες ο καταναλωτής καλείται να αγοράσει: • ένα προϊόν ή ένα σύνολο προϊόντων και, εφόσον, το πράξει θα λάβει ένα επιπλέον προϊόν σε μειωμένη τιμή ή • μια συσκευασία η οποία περιέχει πέραν του ενός τεμαχίου ενός συγκεκριμένου προϊόντος, και η οποία συνοδεύεται από τον ισχυρισμό ότι ο καταναλωτής θα επωφεληθεί οικονομικά σε σύγκριση με το αν αγόραζε τον ίδιο αριθμό τεμαχίων του ίδιου προϊόντος μεμονωμένα. 13.1 Βασικός κανόνας Ο βασικός κανόνας που πρέπει να πληρούν οι συνδυασμένες προσφορές, ώστε να μην αποτελούν αθέμιτη εμπορική πρακτική, είναι ότι οι ισχυρισμοί που αναφέρονται σε αυτές θα πρέπει να είναι αληθείς και να μπορούν να επαληθευτούν. Οι ακόλουθοι τρόποι επαλήθευσης είναι αποδεκτοί. 13.1.1 Επαλήθευση σε περίπτωση που προϊόν το οποίο περιλαμβάνεται σε συσκευασία η οποία αποτελεί συνδυασμένη προσφορά πωλείται ταυτόχρονα από τον ίδιο εμπορευόμενο ως μεμονωμένο τεμάχιο Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες προϊόν, το οποίο περιλαμβάνεται σε συσκευασία η οποία αποτελεί συνδυασμένη προσφορά, πωλείται ταυτόχρονα από τον ίδιο εμπορευόμενο ως μεμονωμένο τεμάχιο, τότε η επαλήθευση του ισχυρισμού γίνεται με βάση την τιμή του μεμονωμένου τεμαχίου. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 ΤΕΜΆΧΙΑ -20% ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ -50% 4 ΣΕ ΕΙΔΙΚΉ ΤΙΜΉ 2 ΤΕΜΆΧΙΑ €1 ΦΘΗΝΌΤΕΡΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0