Οδηγός για επιχειρήσεις

38 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 10.1.3 Σύγκριση με την «προγενέστερη τιμή πώλησης» Εμπορευόμενος ο οποίος τερματίζει μια ανακοίνωση μείωσης της τιμής και επιθυμεί να αυξήσει την τιμή πώλησης του προϊόντος χωρίς όμως να την επαναφέρει στην προγενέστερη τιμή πώλησης, μπορεί, αν το επιθυμεί, να συνοδεύσει τη νέα τιμή με εκφράσεις, όπως: «Χαμηλή τιμή!» ή «Μόνο!» υπό τις εξής προϋποθέσεις: • Η τιμή σύγκρισης είναι η προγενέστερη τιμή πώλησης στο πρόσφατο παρελθόν. • Η διατήρηση της ένδειξης «Χαμηλή τιμή!» ή «Μόνο!» δεν θα είναι μόνιμη. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Μια υπεραγορά διαθέτει προς πώληση για 30 ημέρες, από 01/01/2024 μέχρι 30/01/2024 ένα απορρυπαντικό ρούχων στην τιμή των €10,99. Στις 31/01/2024 ανακοινώνει μείωση της τιμής από €10,99 σε €6,99. Στις 16/02/2024 τερματίζει την ανακοίνωση μείωσης της τιμής και αυξάνει την τιμή πώλησης του προϊόντος στα €8,99. Ο κανόνας των 30 ημερών δεν επιτρέπει στην υπεραγορά να παρουσιάζει πλέον την τιμή των €10,99 ως προγενέστερη τιμή πώλησης (βλ. ενότητα 3.2.3). Δεδομένου όμως ότι η τιμή πώλησης του προϊόντος μέχρι πρόσφατα ήταν €10,99, η υπεραγορά μπορεί να συνοδεύσει την τιμή των €8,99 με την ένδειξη «Χαμηλή τιμή!» ή «Μόνο!». Στη συνέχεια, ο εμπορευόμενος κρατά την ένδειξη «Μόνο!» για κάποιο λογικό χρονικό διάστημα και την αφαιρεί αφού πλέον η τιμή των €10,99 που χρησιμοποιεί ως τιμή σύγκρισης δεν είναι συγκρίσιμη, λόγω του χρόνου που έχει παρέλθει. 01/01/2024 – 30/01/2024 16/02/2024 – 16/04/204 17/04/2024 31/01/2024 – 15/02/2024 €10,99 €6,99 €10,99 MONO! €8,99 €8,99

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0