Οδηγός για επιχειρήσεις

3 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 9 Χρονική διάρκεια εκστρατειών μείωσης της τιμής.......................................................................33 9.1 Ανακοίνωση μείωσης της τιμής χωρίς χρονικά περιθώρια............................................33 9.2 Ανακοίνωση μείωσης της τιμής με χρονικά περιθώρια..................................................35 10 Χρήση εκφράσεων οι οποίες δεν αποτελούν ανακοίνωση μείωσης της τιμής......................36 10.1 Χρήση των εκφράσεων «Χαμηλή τιμή!», «Μόνο!» ή άλλης παρόμοιας έκφρασης. .......36 10.1.1 Σύγκριση με τη μέση τιμή λιανικής πώλησης στην τοπική αγορά, του ίδιου κατά ποιότητα και ποσότητα προϊόντος την ίδια χρονική στιγμή...... 37 10.1.2 Σύγκριση με τη λιανική τιμή πώλησης στην οποία θα πωλείται το ίδιο προϊόν στο άμεσο μέλλον, από τον ίδιο εμπορευόμενο, σε περίπτωση προϊόντος νέας άφιξης........................................................................ 37 10.1.3 Σύγκριση με την «προγενέστερη τιμή πώλησης». .................................................... 38 10.2 Χρήση των εκφράσεων «Προτεινόμενη τιμή πώλησης προμηθευτή» ή «Συνιστώμενη λιανική τιμή πώλησης» ή άλλης παρόμοιας έκφρασης.......................39 10.2.1 Βάρος απόδειξης............................................................................................................... 40 11 Καταστήματα τύπου «outlet»...............................................................................................................41 12 Συνοδευόμενες με δώρο προσφορές...................................................................................................44 12.1 Βασικοί κανόνες................................................................................................................... 44 12.1.1 Το δωρεάν προϊόν πρέπει να είναι πραγματικά πρόσθετο στο αντικείμενο που συνήθως πωλείται στη συγκεκριμένη τιμή. ....................... 44 12.1.2 Η τιμή του αντικειμένου για το οποίο καταβάλλεται τίμημα παραμένει η ίδια με ή χωρίς το δωρεάν αντικείμενο.............................................. 45 12.1.3 Οι ισχυρισμοί που αναφέρονται σε μια συνοδευόμενη με δώρο προσφορά θα πρέπει να μπορούν να επαληθευτούν............................... 46 12.1.4 Βάρος απόδειξης............................................................................................................... 48 13 Συνδυασμένες προσφορές..................................................................................................................... 49 13.1 Βασικός κανόνας. ................................................................................................................. 49 13.1.1 Επαλήθευση σε περίπτωση που προϊόν το οποίο περιλαμβάνεται σε συσκευασία η οποία αποτελεί συνδυασμένη προσφορά πωλείται ταυτόχρονα από τον ίδιο εμπορευόμενο ως μεμονωμένο τεμάχιο..................... 49 13.1.2 Επαλήθευση σε περίπτωση που προϊόν το οποίο περιλαμβάνεται σε συσκευασία η οποία αποτελεί συνδυασμένη προσφορά ΔΕΝ πωλείται ταυτόχρονα από τον ίδιο εμπορευόμενο ως μεμονωμένο τεμάχιο..................... 50 13.1.3 Επαλήθευση ισχυρισμών που δεν είναι μετρήσιμοι σε συσκευασία η οποία αποτελεί συνδυασμένη προσφορά................................................................. 52 13.1.4 Βάρος απόδειξης............................................................................................................... 53

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0