2 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Περιεχόμενα 1 Εισαγωγή ..................................................................................................................................................4 1.1 Ενδιαφερόμενοι έμποροι....................................................................................................... 4 1.2 Δίκτυα διανομής..................................................................................................................... 5 1.3 Προϊόντα που καλύπτει ο οδηγός. ....................................................................................... 5 1.4 Κατά περίπτωση αξιολόγηση................................................................................................ 5 2 Έννοια της ανακοίνωσης «περί μείωσης τιμής»................................................................................8 3 Κανόνες αναγραφής ανακοίνωσης μείωσης της τιμής..................................................................9 3.1 Πρώτος Κανόνας – Υπόδειξη της προγενέστερης τιμής.................................................. 9 3.1.1 Υπόδειξη της προγενέστερης μοναδιαίας τιμής. ..................................................... 10 3.2 Δεύτερος Κανόνας - Ορισμός «προγενέστερης τιμής» (κανόνας των 30 ημερών)......11 3.2.1 Προγενέστερη τιμή σε περίπτωση που η τιμή πώλησης του προϊόντος ήταν σταθερή για 30 ημέρες.......................................................................................... 11 3.2.2 Προγενέστερη τιμή σε περίπτωση που η τιμή πώλησης είχε αύξηση τις τελευταίες 30 ημέρες............................................................................................... 11 3.2.3 Προγενέστερη τιμή σε περίπτωση αυξομείωσης της τιμής τις τελευταίες 30 ημέρες............................................................................................... 12 3.2.4 Βάρος απόδειξης............................................................................................................... 13 4 Γενική ανακοίνωση μείωσης των τιμών............................................................................................14 4.1 Αναγραφή της προγενέστερης τιμής σε περίπτωση γενικής ανακοίνωσης μείωσης των τιμών...................................................................................... 14 4.2 Γενική ανακοίνωση μείωσης της τιμής όταν η ανακοίνωση αφορά διαφορετικά σημεία πώλησης................................................................................ 15 4.3 Γενική ανακοίνωση μείωσης της τιμής από κεντρικές οντότητες................................17 4.4 Γενική ανακοίνωση μείωσης της τιμής η οποία ανακοινώνει το ύψος της μέγιστης έκπτωσης.......................................................................................20 5 Προγράμματα επιβράβευσης πελατών και εξατομικευμένες μειώσεις τιμών.....................22 6 Ευαλλοίωτα αγαθά.................................................................................................................................. 24 6.1 Υπόδειξη της προγενέστερης τιμής πώλησης σε περίπτωση ανακοίνωσης μείωσης τιμής ευαλλοίωτων αγαθών....................................................... 24 7 Αγαθά νέων αφίξεων..............................................................................................................................26 7.1 Ανακοίνωση μείωσης τιμής για αγαθά νέων αφίξεων..................................................... 26 7.2 Αγαθά τα οποία κυκλοφορούν στην αγορά έπειτα από μία περίοδο διακοπής.............27 7.3 Χρήση εκφράσεων που υποδηλώνουν ότι η τιμή αγαθών νέων αφίξεων είναι χαμηλή τιμή, αλλά δεν συνιστούν ανακοίνωση μείωση της τιμής.. ......................29 8 Προοδευτική μείωση των τιμών...........................................................................................................32
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0