Οδηγός για επιχειρήσεις

19 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Το παράδειγμα που ακολουθεί αποτελεί λανθασμένη χρήση τέτοιων προωθητικών ενεργειών. 01/01/2024 – 30/01/2024 11/02/2024 – 20/02/2024 31/01/2024 – 10/02/2024 21/02/2024 �2,50 �2,50 �2,50 �2,00 �2,00 �1,00 -�1 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Μια υπεραγορά παραλαμβάνει από τον παραγωγό προϊόντων γενικού καθαρισμού ένα προϊόν το οποίο φέρει τη σήμανση «-€1», χωρίς προηγουμένως να πωλούσε το συγκεκριμένο προϊόν. Η υπεραγορά τοποθετεί το συγκεκριμένο προϊόν στο ράφι της αναγράφοντας ως τιμή πώλησης του προϊόντος τα €2,50. Η συγκεκριμένη πρακτική είναι λάθος αφού παραβιάζει τον πρώτο κανόνα σε σχέση με την υπόδειξη της προγενέστερης τιμής (βλ. ενότητα 3.1). Η σήμανση «-€1» αποτελεί ανακοίνωση μείωσης της τιμής και ως εκ τούτου στο ράφι θα έπρεπε να αναγράφεται τουλάχιστο η προγενέστερη τιμή πώλησης. Αντί αυτού, αναγράφεται η τρέχουσα τιμή πώλησης και δημιουργείται στον καταναλωτή η εσφαλμένη εντύπωση ότι στο ταμείο θα πρέπει να πληρώσει €1,50 (2,50 - 1,00 = 1,50).

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0