Οδηγός για επιχειρήσεις

18 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ένας παραγωγός προϊόντων γενικού καθαρισμού, αποφασίζει να ανακοινώσει γενική μείωση της τιμής, ύψους ενός ευρώ, σε ένα συγκεκριμένο προϊόν, με το να επιθέσει πάνω στο προϊόν τη σήμανση «-€1», το οποίο θα διαθέσει στο καταναλωτικό κοινό μέσω των υπεραγορών. Ο παραγωγός θα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι συμμετέχουσες υπεραγορές είναι σε θέση να συμμορφωθούν με τους κανόνες σχετικά με τις ανακοινώσεις μείωσης τιμής. Ταυτόχρονα η κάθε υπεραγορά πριν αποφασίσει να βάλει στα ράφια της το συγκεκριμένο προϊόν με τη σήμανση «-€1» πρέπει να διασφαλίσει ότι είναι σε θέση να μειώσει την τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος κατά ένα ευρώ από την χαμηλότερη τιμή που πωλούσε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες, ώστε να τηρεί τους κανόνες σχετικά με τις ανακοινώσεις μείωσης τιμής. Έστω ότι μια υπεραγορά πωλεί το εν λόγω προϊόν καθαρισμού στην τιμή των €2,50 για 30 ημέρες και στη συνέχεια παραλαμβάνει από τον παραγωγό το ίδιο προϊόν το οποίο φέρει πλέον στη συσκευασία του, τη σήμανση «-€1». Η συγκεκριμένη σήμανση αποτελεί ανακοίνωση μείωσης τιμής και ως εκ τούτου η υπεραγορά για να συμμορφώνεται με τους κανόνες θα πρέπει να πωλεί το προϊόν στην τιμή των €1,50 αναφέροντας ως προγενέστερη τιμή την τιμή των €2,50. Αν υποθέσουμε ότι η υπεραγορά είχε, εντός των τελευταίων 30 ημερών, πριν την παραλαβή της συσκευασίας με τη σήμανση «-€1», προβεί η ίδια σε ανακοίνωση μείωσης της τιμής για το συγκεκριμένο προϊόν, τότε αν αποφασίσει να βάλει στα ράφια της τη νέα συσκευασία με την ένδειξη «-€1» θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι είναι σε θέση να τηρήσει τον κανόνα των 30 ημερών, όπως φαίνεται πιο κάτω. 01/01/2024 – 30/01/2024 31/01/2024 �2,50 �2,50 �1,50 -�1

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0