Οδηγός για επιχειρήσεις

14 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 4Γενική ανακοίνωση μείωσης των τιμών «Γενική ανακοίνωση» μείωσης των τιμών είναι οποιαδήποτε δήλωση η οποία ανακοινώνει ότι όλα τα προϊόντα ή μια ομάδα προϊόντων ενός εμπορευόμενου θα έχει συγκεκριμένη μείωση της τιμής. Η ανακοίνωση μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους όπως με ανάρτηση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω ραδιοφωνικής ή τηλεοπτικής διαφήμισης, με έντυπο ή ηλεκτρονικό διαφημιστικό φυλλάδιο, με ένα πανό στη βιτρίνα του καταστήματος ή μια πινακίδα εντός του καταστήματος ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ενημερώνει τους καταναλωτές για τη γενική μείωση των τιμών. 4.1 Αναγραφή της προγενέστερης τιμής σε περίπτωση γενικής ανακοίνωσης μείωσης των τιμών Όταν υπάρχει γενική ανακοίνωση μείωσης των τιμών ο εμπορευόμενος δεν είναι υποχρεωμένος να συνοδεύει την γενική ανακοίνωση με τις προγενέστερες τιμές των προϊόντων. Αντί αυτού, η προγενέστερη τιμή θα πρέπει να αναγράφεται στο σημείο πώλησης των προϊόντων ανάλογα με το τί ισχύει για το κάθε προϊόν (βλ. ενότητα 3.1) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 20% ΈΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΌΛΑ ΣΉΜΕΡΑ ΌΛΑ ΜΈΧΡΙ 70% ΈΚΠΤΩΣΗ ΜΈΧΡΙ -40% ΣΤΑ ΈΠΙΠΛΑ ΚΉΠΟΥ -20% ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΈΣ ΣΥΣΚΕΥΈΣ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Μια γενική ανακοίνωση με πανό εντός ενός καταστήματος το οποίο πωλεί είδη σπιτιού αναγράφει «-40% στα έπιπλα κήπου». Όταν ο καταναλωτής πλησιάσει το τμήμα του καταστήματος στο οποίο πωλούνται τα έπιπλα κήπου βλέπει ότι στα έπιπλα αναγράφεται μόνο μια τιμή. Ως εκ τούτου, για να είναι σωστή η ανακοίνωση τότε η τιμή χρέωσης στο ταμείο για κάθε έπιπλο θα πρέπει να είναι η τιμή που αναγράφει το προϊόν μείον 40% (βλέπε ενότητα 3.1). Ο εμπορευόμενος θα πρέπει να φροντίσει εκ των προτέρων ώστε η αναγραφόμενη τιμή στο κάθε προϊόν να είναι η χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0