110 Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου Από τους Πίνακες 5 και 6 και τα Σχεδιαγράμματα 40 και 41 φαίνεται ότι κατά το υπό επισκόπηση έτος αρκετές από τις επιδόσεις της ΑΗΚ τόσο ως ΙΣΔ όσο και ως προμηθευτής, παρουσίασαν βελτίωση σε σχέση με προηγούμενες χρονιές και ως εκ τούτου θεωρούνται ικανοποιητικές. Παράπονα που υποβλήθηκαν στη ΡΑΕΚ Στο Σχεδιάγραμμα 42 που ακολουθεί αναλύονται το είδος και ο αριθμός των παραπόνων που υποβλήθηκαν στη ΡΑΕΚ κατά το 2021. Σημειώνεται ότι όλα τα παράπονα έχουν εξεταστεί και οι καταναλωτές έχουν ενημερωθεί σχετικά. Σχεδιάγραμμα 42 - Παράπονα που υποβλήθηκαν στη ΡΑΕΚ κατά το 2021 Τιμολόγηση/Χρέωση και είσπραξη χρεών 36% Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Καταναλωτών 14% Αποκοπή λόγω μη πληρωμής ή καθυστέρησης στην πληρωμή 7% Μετρήσεις 7% Άλλο 14% Συμβόλαια και Πωλήσεις 7% Ποιότητα Παροχής 15%
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0