2.8 ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ (ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΑΚΗ ΤΖΑΜΑΡΓΙΑ, 2016–2018) 74–75 Γιώργος Ροδοσθένους 2.9 Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΘΟΚ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ (2001–2011) 76–77 Άντης Παρτζίλης 2.10 ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΚΗΝΗΣ ΘΟΚ 78–79 Μαρίνα Μαλένη 2.11 ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ 80–81 Ανδρέας Μιχαηλίδης 2.12 ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΥΠΡΟΥ 82–85 Βαρνάβας Κυριαζής 2.13 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΙΑΣΟΥ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ 86–87 Γιάννης Τουμαζής 2.14 ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΣΚΗΝΗ 018 88–89 Χριστάκης Χριστοφή 2.15 Ο ΘΟΚ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 90–91 Χριστάκης Χριστοφή 2.16 Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΘΟΚ 92–93 Μαρία Ευσταθίου 3 ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΟΚ 95–141 Γιώργος Σαββινίδης, Κυριακή Α. Ιωαννίδου, Αντώνης Κ. Πετρίδης
RkJQdWJsaXNoZXIy MTUzMzM1NQ==