Καλές Πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

l Απασχόληση και μισθό σε 4 άτομα. l Συνεργασία με Παιδοψυχολόγο για παροχή βιωματικών εργαστηρίων με θέματα σχετικά με τα συναισθήματα, τη φιλία και τη διαφορετικότητα. l Συνεργασία με Διατροφολόγο και διοργάνωση βιωματικού εργαστηρίου με θέμα: «Υγιεινό Πρωινό για όλους». l Κόστος λεωφορείων για τις εκδρομές των παιδιών. l Δημιουργία διαφημιστικού και ενημερωτικού banner για το σχολείο. l Πληρωμή ηλεκτρικού ρεύματος και υδατοπρομήθειας. Ανθρώπινοι Πόροι l Παροχή μαθημάτων Α’ Βοηθειών στους εκπαιδευτικούς από τον Νοσηλευτή της Εταιρείας. l Ενημερωτικές παρουσιάσεις προς τους εκπαιδευτικούς από εκπροσώπους της Εταιρείας για θέματα περιβαλλοντικής συνείδησης, ασφάλειας και υγείας, διαχείρισης δύσκολων και επικίνδυνων καταστάσεων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Θερινού Σχολείου. l Στήριξη από τον Νοσηλευτή της Τσιμεντοποιίας Βασιλικού σε περιπτώσεις σοβαρής ανάγκης (on call). l Ομάδα υποστήριξης πριν, κατά τη διάρκεια και στη λήξη λειτουργίας θερινού σχολείου για διάφορες λειτουργικές και διαδικαστικές ανάγκες. l Συνεργασία και εθελοντική συμμετοχή για ενημέρωση των παιδιών. l Συμβούλιο Εθελοντισμού Επαρχίας Λάρνακας για την «Έννοια του Εθελοντισμού και πώς όλοι μας μπορούμε να γίνουμε εθελοντές». l Οδοντιατρική Κλινική της επαρχίας Λεμεσού για την «Υγιεινή των δοντιών». l Νοσηλευτή της Τσιμεντοποιίας Βασιλικού για την «Προσωπική Υγιεινή». l Τμήμα Περιβάλλοντος της Τσιμεντοποιίας Βασιλικού για την «Ανάπτυξη Περιβαλλοντικής Συνείδησης». Η πρακτική του θερινού σχολείου κάλυψε τις ανάγκες εργαζομένων της Τσιμεντοποιίας αλλά και γονέων 5 γειτονικών κοινοτήτων με τη συμμετοχή 55 παιδιών. Η συγκεκριμένη δράση, μετά τη λήξη αξιολογήθηκε από τους γονείς μέσα από «Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Θερινού Σχολείου». Β.4 Επικοινωνία Η επικοινωνία της πρακτικής αυτής έγινε τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά της Εταιρείας. Εσωτερικά, όλο το προσωπικό έλαβε ενημερωτικό e-mail σχετικά με την πρωτοβουλία της Εταιρείας για λειτουργία θερινού σχολείου και τον τρόπο διαχείρισης. Στη συνέχεια, η επικοινωνία έγινε εξωτερικά, προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως είναι οι γονείς των κοινοτήτων, τα Κοινοτικά Συμβούλια και τα κοινωνικά δίκτυα: l Δημιουργία πανό με το λογότυπο του θερινού σχολείου της Εταιρείας, το οποίο τοποθετήθηκε στον εξωτερικό χώρο του δημοτικού σχολείου Ζυγίου. l Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρακτικής, η Εταιρεία ανάρτησε Δελτίο Τύπου στην ιστοσελίδα. l Δημοσίευση και προώθηση Δελτίου Τύπου στα κοινωνικά δίκτυα (LinkedIn, Facebook). l Δημοσίευση Δελτίου Τύπου στην ιστοσελίδα του CSR Cyprus. l Δημοσιογραφική κάλυψη από την εφημερίδα «Η Καθημερινή» με θέμα «Θερινό Σχολείο για πρώτη φορά στο Ζύγι» και προώθησή της στα κοινωνικά μας δίκτυα (LinkedIn, Facebook). Μετά την ολοκλήρωση του θερινού σχολείου, δόθηκαν ερωτηματολόγια στους γονείς των παιδιών που συμμετείχαν, με σκοπό να εκφράσουν τις απόψεις τους και να αξιολογήσουν την πρακτική αυτή. Απάντησαν συνολικά 34 γονείς για τη συμμετοχή 50 παιδιών. Τα αποτελέσματα κοινοποιήθηκαν στην Ανώτατη Διοίκηση και στα εμπλεκόμενα τμήματα της Εταιρείας (Ασφάλειας και Υγείας, Επικοινωνίας, Περιβάλλοντος, Νοσηλευτή) 56 Καλές ΠρακτικέςΕταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0