Καλές Πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

l Κάλυψη του κόστους για αγορά γραφικής ύλης και άλλων υλικών για κατασκευές, επιτραπέζια παιχνίδια, δωράκια επιβράβευσης των παιδιών, υλικά μαγειρικής, υλικά και απορρυπαντικά για την καθαριότητα του χώρου. l Κάλυψη του κόστους των λεωφορείων για τη μεταφορά των παιδιών για τις εκδρομές τους. l Κάλυψη του κόστους χρήσης ηλεκτρικού ρεύματος και υδατοπρομήθειας για την περίοδο λειτουργίας. l Κάλυψη του κόστους μισθών των εκπαιδευτικών (4) και φροντίστριας καθαριότητας. l Κάλυψη του κόστους προμήθειας φαγητού. l Παροχή εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών σε θέματα Ασφάλειας και Υγείας και Πρώτων Βοηθειών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, προτού αρχίσει το θερινό σχολείο. l Παροχή εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης κρίσης. l Ο Νοσηλευτής της Εταιρείας βρισκόταν σε αναμονή (on call) σε περίπτωση έκτακτων περιστατικών. Β. Υλοποίηση Πρακτικής Β.1 Ηγεσία Η ιδέα για την υλοποίηση του Θερινού Σχολείου της Τσιμεντοποιίας Βασιλικού προήλθε αρχικά από τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της Εταιρείας με σκοπό την εξυπηρέτηση των εργαζόμενων-γονέων της Εταιρείας κατά τη διάρκεια καλοκαιρινής περιόδου. Η Ανώτατη Διοίκηση παράλληλα δεσμεύτηκε άμεσα στο να παραχωρήσει διευκολύνσεις στο Ανθρώπινο Δυναμικό που θα απασχολούταν για την υλοποίηση της ιδέας αυτής, αλλά και να καθορίσει συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τη σωστή λειτουργία. Η ομάδα που απασχολήθηκε με αυτή την ιδέα ξεκίνησε αρχικά την επικοινωνία με διάφορους φορείς και κατόπιν συνεργασίας με τα ενδιαφερόμενα μέρη υλοποιήθηκε η ιδέα αποφέροντας πολλά θετικά σχόλια. Το προσωπικό της Εταιρείας ενημερώθηκε για την έναρξη λειτουργίας Θερινού Σχολείου μέσω e-mail και ανακοινώσεων. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι έλαβαν το αναλυτικό πρόγραμμα και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η Εταιρεία έστειλε επίσημη επιστολή στα κοινοτικά συμβούλια των γειτονικών κοινοτήτων προς ενημέρωσή τους, και στελέχη της Ανώτατης Διοίκησης διευθετούσαν συχνές συναντήσεις με τις κοινότητες για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις. Στη συνέχεια, η Εταιρεία δημοσίευσε Δελτίο Τύπου στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, LinkedIn) και στην επίσημη ιστοσελίδα και στην ιστοσελίδα του CSR Cyprus. Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε δημοσιογραφική κάλυψη από την εφημερίδα Η Καθημερινή. Στο άρθρο έχουν διατυπωθεί όλες οι πληροφορίες και οι σκέψεις για την ιδέα αυτή, μέσα από τη συνέντευξη του Εκτελεστικού Προέδρου της Εταιρείας και της Διευθύντριας Ανθρωπίνων Πόρων, Ασφάλειας & Υγείας και Επικοινωνίας όπου αναφέρεται αναλυτικά το πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για την Εταιρεία. Επιπλέον, κατά την έναρξη λειτουργίας του Θερινού Σχολείου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον χώρο από προσκεκλημένους εκτός από τον Εκτελεστικό Πρόεδρο και την Ανώτατη Διοίκηση της Εταιρείας, τον Πρόεδρο του CSR Cyprus, τον Γενικό Διευθυντή της ΟΕΒ και κοινοτάρχες των γειτονικών περιοχών με σκοπό να δουν από κοντά τη δραστηριότητα αυτή. Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος και η Ανώτατη Διοίκηση της Εταιρείας δεσμεύτηκαν ώστε το θερινό σχολείο να καταστεί «Θεσμός», αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των εργαζομένων της και των κοινοτήτων που προέκυψαν μέσα από διάλογο και συναντήσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη και μέσα από ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους γονείς. Β.2 Διαχείριση Προτού λειτουργήσει το Θερινό Σχολείο, η Εταιρεία ακολούθησε και εκτέλεσε κάποιες διαδικασίες τόσο για την ασφάλεια και την υγεία των παιδιών, όσο και για την οργανωμένη και δομημένη λειτουργία του. Η Εταιρεία, μέσα από ακολουθία διαδικασιών και δημιουργία επιχειρηματικών δομών διασφάλισε τον αποτελεσματικό προγραμματισμό. 54 Καλές ΠρακτικέςΕταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0