Καλές Πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

αποφασίστηκε η διεξαγωγή της εκδήλωσης και την επόμενη χρονιά, ως μία εξαιρετικής σημασίας ενέργεια με πολλαπλά οφέλη για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Η εκδήλωση σκιαγράφησε ολιστικά το προφίλ της εταιρίας, αναδεικνύοντας τους συνοδοιπόρους που έχει δημιουργήσει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Τιμητική για την εταιρία ήταν η παρουσία εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας, προμηθευτών και εταιριών διασφάλισης ποιότητας τροφίμων, εκπροσώπων των ΜΜΕ και κυρίως των καταναλωτών, οι οποίοι αγκάλιασαν θερμά από την πρώτη χρονιά αυτή την προσπάθεια. Οι στρατηγικοί στόχοι που τέθηκαν από την πλευρά της εταιρίας ήταν οι παρακάτω: l Να γίνει ανταλλαγή πολύτιμης γνώσης σε stakeholders σχετικά με τη διατροφή, αναλύοντας θέματα/ανησυχίες της εποχής για το φαγητό και τη διαχείρισή του. l Να προσφερθεί μια ξεχωριστή εμπειρία σε πελάτες σχετικά με την ορθή διαχείριση του φαγητού και τη διατροφή. l Η Lidl Κύπρου να θεσπίσει τη θέση της, ως πρωτοπόρος εταιρεία retail στην ορθή διαχείριση της τροφής, των πόρων και του περιβάλλοντος l Κοινό και ΜΜΕ να ενημερωθούν σχετικά με θέσεις της Lidl Κύπρου (position papers), αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της και τη διαχείριση των πόρων. l Να δημιουργήσει ένα δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ πελατών και συνεργατών και να ανοίξει παράθυρο διαλόγου. l Να δημιουργήσει τους δικούς της συνοδοιπόρους και να ενισχύσει την εικόνα της ως brand εμπιστοσύνης. Με σκοπό την επιτυχή επικοινωνία της εκδήλωσης χρησιμοποιήθηκαν τα παρακάτω εργαλεία: l Δελτία Τύπου, native αρθρογραφία, καταχωρίσεις, συνεντεύξεις σε έντυπα και online μέσα l Social Media, δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου επικοινωνίας l Τηλεοπτικές αναφορές πριν και μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης l Ενημέρωση συνεργατών μέσα από τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνίας (Intranet και Mobile App) Β.2 Διαχείριση Οι επιχειρηματικές δομές και οι υπάρχουσες διαδικασίες της Lidl σε διεθνές επίπεδο διασφάλισαν τον έγκαιρο σχεδιασμό και προγραμματισμό της εκδήλωσης. Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μία εκδήλωση αναφοράς, άμεσα συνδεδεμένη με την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων και τα μηνύματα της εκάστοτε ημέρας. Μία πολυθεματική εκδήλωση που θα έδινε τον απαραίτητο χώρο και χρόνο συμμετοχής σε όλους όσους εμπλέκονται, άμεσα και έμμεσα, στη διαδικασία παραγωγής φαγητού. Η διαδικασία ποσοτικής και ποιοτικής μέτρησης όλων των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας και το feedback από τα ενδιαφερόμενα μέρη μας βοηθούν στη χάραξη ετήσιας στρατηγικής και στον καθορισμό των στόχων. Η εταιρία για πρώτη χρονιά προχώρησε στην υλοποίηση διαδικτυακής εκδήλωσης που ενέπλεξε σημαντικό αριθμό συμμετεχόντων. Τα αποκτηθέντα μαθήματα από τη διαχείριση της πρακτικής σχετίζονται με την αναβολή της εκδήλωσης και τον επαναπρογραμματισμό της σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Για τη Lidl ήταν ιδιαίτερα σημαντική πρόκληση να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος ώστε να μεταφερθεί μία 3ημερη εκδήλωση σε ψηφιακό περιβάλλον. Ως προς τη διαχείριση χρειάστηκε: l Διαχείριση κρίσης λόγω έξαρσης της πανδημίας του Covid-19 και απόφαση για αναβολή της εκδήλωσης με φυσική παρουσία l Αναπροσαρμογή του προγράμματος και των ομιλιών, ώστε να δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον δίωρο online σεμινάριο l Εύρεση εταιρίας ψηφιακών εκδηλώσεων και επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας βάσει των αναγκών μας l Δημιουργία νέων υλικών επικοινωνίας l Νέα καμπάνια επικοινωνίας σε ψηφιακά και έντυπα μέσα 110 Καλές ΠρακτικέςΕταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0