Βεβαίως, δεν θα μπορούσα να την παντρευτώ ποτέ αν ζούσε η θεία Πεππού. Είχε πεθάνει από χρόνια, έτσι μπορέσαμε και παντρευτήκαμε χωρίς πρόβλημα. Η θεία μάς θύμωνε μόλις μας έβλεπε να μιλούμε με γυναίκες, ειδικά χωρισμένες. Ο θείος Νίνο παντρεύτηκε μια χωρισμένη και η Πεππού μάς απαγόρευε να της μιλούμε. Είχε μεγάλο πρόβλημα με τον θείο Νίνο και επειδή είχε καμπαρέ. Δεν ήταν όπως τα καμπαρέ της σημερινής εποχής. Τότε ήταν κλαμπ, όπου ο κόσμος έπαιζε χαρτιά και είχε και χορευτικά θεάματα. Μετά, στο πίσω μέρος γινόντουσαν και άλλα, όμως με διακριτικότητα και προσοχή. Όλοι οι γνωστοί πλούσιοι Λαρνακείς ήταν θαμώνες του καμπαρέ του Νίνου. Ήταν λάτρεις του μπαλέτου και ιδιαίτερα των μπαλαρίνων, από την Ισπανία και τη Γερμανία κυρίως. Γι’ αυτό μάς έδιωχναν πριν τα πριβέ, για να μη δούμε ποιοι θα πήγαιναν πίσω από τις κουρτίνες. Αρχικά, η επιχείρηση του θείου στεγάστηκε σε ένα μέρος του σπιτιού της Πεππούς, αργότερα μετεστεγάστηκε. Να σας πω πως μετά που παντρεύτηκα έφυγα από τη Λάρνακα και μου κακοφάνηκε. Ο Rene, ο αδελφός μου έμεινε στη Λάρνακα. Κανονικά εγώ έπρεπε να μείνω και ο αδελφός μου έπρεπε να πάει Λευκωσία μιας και ο Mantovani με ήθελε να δουλέψουμε μαζί γιατί ξέραμε πολλές γλώσσες, ήταν φίλος του πατέρα και ήμασταν της ίδιας κοινότητας. Τελικά όμως προτίμησα τη δουλειά του δασκάλου έστω κι αν ήμουν με συμβόλαιο που ανανεωνόταν κάθε τρία χρόνια. Έτσι ο αδελφός μου έμεινε στον Mantovani, άρα και στη Λάρνακα. Μετά από λίγα χρόνια ήρθαν και οι γονείς μας και έμειναν με τον Rene. Μετά από κάποια χρόνια επέστρεψα στη Γαλλία για να αποκτήσω τον τίτλο του Διδάκτορα. Δεν είχα τη δυνατότητα να το πετύχω στο πανεπιστήμιό μου, τη Σορβόννη, γιατί δεν είχε θέση και έπρεπε να περιμένω κάποια χρόνια. Έτσι ο καθηγητής μου, μου πρότεινε να γραφτώ στο διδακτορικό πρόγραμμα του πανεπιστημίου της Λιλ. Εκεί παρουσίασα τη διατριβή μου με θέμα τη γαλλική κουλτούρα στον κυπριακό χώρο. Εκδόθηκε στα Γαλλικά το 1990 από το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου και το 2008 στα Ελληνικά.
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0