Οδηγός εταιρικού εθελοντισμού για υλοποίηση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

| 35 SALESFORCE Η SalesForce είναι μια επιχείρηση τεχνολογίας πληροφορικής που εδρεύει στo Σαν Φρανσίσκο στις ΗΠΑ, η οποία απασχολεί περίπου 29.000 εργαζομένους και το 2018 ήταν ανάμεσα στους 100 κορυφαίους εργοδότες, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune. Η SalesForce δημιούργησε ένα καινοτόμο μοντέλο προσέγγισης και φιλοσοφίας για δράσεις Εταιρικού Εθελοντισμού, το μοντέλο 1-1-1. Το συγκεκριμένο μοντέλο (1-1-1) δημιουργήθηκε από τον ιδρυτή τής εταιρείας Marc Benioff το 1999 και καθορίζει την προσέγγιση της εταιρείας σχετικά με τον Εταιρικό Εθελοντισμό. Πιο συγκεκριμένα , η SalesForce έχει αποφασίσει να δίνει το 1% των κερδών της, το 1% των προϊόντων της και το 1% του εργασιακού χρόνου των εργαζομένων της σε κοινωφελείς και φιλανθρωπικές δράσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμο- γής του πρωτοποριακού μοντέλου 1-1-1 είναι η υποστήριξη που παρείχαν οι εθελοντές εργαζόμενοι της SalesForce στη ΜΚΟ «Surf For Life», η οποία ασχολείται με τη βελτίωση του τουρισμού, μέσω έργων για τις τοπικές κοινωνίες στους τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης. Στο χωριό El Manzano Uno στην Νικαράγουα οι πε- ρισσότεροι μαθητές σταματούσαν τη φοίτησή τους στην 6η Δημοτικού. Ο βασικός λόγος ήταν ότι το γυμνάσιο απείχε 60 χιλιόμετρα από το χωριό τους. Οι εθελοντές εργαζόμενοι της SalesForce, που επέλεξαν να παρέχουν τις ώρες εθελοντισμού τους στη συγκεκριμένη δράση, βοήθησαν με την εθελοντική τους εργασία (1.200 ώρες) να κτιστεί ένα σχολείο στο El Manzano Uno, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στα παιδιά του χωριού να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στο σχολείο. 4 Ενδυνάμωση δημόσιας εικόνας της επιχείρησης. 4 Ενίσχυση εμπιστοσύνης και εκτίμησης εργαζομένων προς την επιχείρηση. 4 Βελτίωση σχέσεων με ενδιαφερόμενα μέρη. 4 Προσέλκυση καλύτερου και πιο ποιοτικού ανθρώπινου δυναμικού. 4 Βελτίωση εκπαιδευτικών υποδομών με μακροπρόθεσμα οφέλη για την τοπική κοινότητα. 4 Αύξηση αριθμού παιδιών που ολοκληρώνουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 4 Βελτίωση ικανοτήτων και δεξιοτήτων εργαζομένων σε νέους τομείς. 4 Ενδυνάμωση σχέσεων με συναδέλφους. 4 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων. 4 Τόνωση αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης εργαζομένων. Επιχείρηση Περιγραφή της Πρακτικής Οφέλη για την Επιχείρηση Οφέλη για την Κοινωνία Οφέλη για τους Εργαζομένους

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0