Οδηγός εταιρικού εθελοντισμού για υλοποίηση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Επίσης, σημαντικό είναι να τεθούν ξεκάθαροι στόχοι σχετικά με το μήνυμα που θα ήθελε η επιχείρηση να «περάσει» στην κοινωνία μέσω της δράσης. Για παράδειγμα, θέλει η επιχείρηση να στείλει το μήνυμα ότι η υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης γίνεται για να λυθεί ή να αντιμετωπιστεί ένα συγκεκριμένο κοινωνικό ή περιβαλλοντικό πρόβλημα, για να υποστηριχθεί μια συγκεκριμένη ΜΚΟ ή για να συμβάλει στην επίτευξη κάποιου/κάποιων από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης; Η επιτυχής προβολή της δράσης συνδέεται αναπόφευκτα με την αποτελεσματικότητα της διασποράς του επιθυμητού αποτελέσματος της δράσης στην κοινωνία. Μεγαλύτερη ανταπόκριση του κοινού την ημέρα της δράσης σημαίνει μεγαλύτερο εύρος διασποράς τού αποτελέσματος δράσης του Εταιρικού Εθελοντισμού που υλοποιήθηκε. Επίσης, η μεγαλύτερη ανταπόκριση του κόσμου την ημέρα δράσης του Εταιρικού Εθελοντισμού σημαίνει ότι υπήρχε αποτελεσματική προβολή της δράσης, με την έννοια ότι η κοινωνία δεσμεύτηκε, παρευρέθηκε και υποστήριξε τη δράση Εταιρικού Εθελοντισμού της επιχείρησης. Εταιρικού Εθελοντισμού για υλοποίηση δράσεων EKE Οδηγός 28 |

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0