Οδηγός εταιρικού εθελοντισμού για υλοποίηση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

| 27 Βήμα 5: Προβολή της Δράσης Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μια επιχείρηση μέσω της υλοποίησης δράσεων Εταιρικού Εθελοντισμού, μεταξύ άλλων, ενδυναμώνει την εικόνα της στην αγορά και στην ευρύτερη κοινωνία με την ανάδειξη κοινωνικά αποδεκτών χαρακτηριστικών. Επομένως, είναι σημαντικό να αναπτυχθεί ένα πλάνο προβολής και προώθησης της δράσης με τη συμβολή των αρμόδιων τμημάτων/στελεχών της επιχείρησης (μάρκετινγκ, επικοινωνίας, Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης), αλλά και των σημαντικών ενδιαφερόμενων μερών της δράσης. Το πλάνο προβολής της δράσης θα πρέπει να μπορεί να απαντήσει σε μερικά σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθηθεί. Πιο συγκεκριμένα: l Ποια είναι τα βασικά μηνύματα που θα πρέπει να επικοινωνήσει η επιχείρηση; l Ποιος είναι ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για την προβολή της δράσης; l Ποιοι τρόποι επικοινωνίας θα αξιοποιηθούν για την προβολή της δράσης; Θα αξιοποιηθούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, ηλεκτρονικά ειδησεογραφικά μέσα κ.λπ. ) και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ποια; l Ποιο θα είναι το χρονοδιάγραμμα προβολής της δράσης, τόσο πριν όσο και μετά την υλοποίησή της; Ιδιαίτερα σημαντικό, κατά την ανάπτυξη του πλάνου προβολής της δράσης, είναι να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι που συνδέονται με τη δράση. Για παράδειγμα, αν η δράση απαιτεί, εκτός από τους εθελοντές εργαζο- μένους, και τη συμμετοχή πολιτών, τότε θα πρέπει να προσδιοριστεί ο αριθμός των πολιτών που αναμένονται να συμμετάσχουν, ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί επιτυχώς η δράση.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0