Glyn Hughes 1931 - 2014

265 Αρ. 46 Γκλυν Χιουζ, Ο Καραγκιόζης σε κίνδυνο , 1964, μικτή τεχνική σε πλακάζ με τυπογραφικά στοιχεία εφημερίδας και πουκάμισο, που συνεχίστηκε το 1990, 260x135εκ. No. 46 Glyn Hughes, Karaghiozis in Distress , 1964, mixed media on board including news-type and shirt, extended in 1990, 260x135cm καινούργια σύνθεσή του... που έφτιαχνε ενώ μου έλεγε για τα ταξίδια που σχεδίαζε... σε ένα κομμάτι χαρτί με το όνομα της γκαλερί Απόφασις στην κορυφή. Παρόλο που την χρησιμοποίησε, μου είπε κατηγορηματικά ότι η περίοδος των σακουλών είχε τελειώσει και πως ήταν ήδη κάπου αλλού. Έβαλε το έργο στην τσάντα μου για να θυμάμαι το τέλος αυτό ( Αρ. 45 ). 1964 Λευκωσία Τον έχασα για κάποιο χρονικό διάστημα... Τα χρώματά μου άλλαξαν. Τοποθετούσα αντικείμενα, πουκάμισα και εφημερίδες στα έργα μου που με οδηγούσε πολιτικά στη δουλειά μου της δεκαετίας του 1970 ...χωρίς τον Σάββα ( Αρ. 46 ). Έκανα τις δικές μου Γκουέρνικες, χρησιμοποιώντας τη δική μας ναΐφ φιγούρα. Η συνέργεια με τον Σάββα, που δημιούργησε τόσα πολλά, με οδηγούσε σε πιο καλλιτεχνικές σχέσεις και θεατρικές εγκαταστάσεις και παραστάσεις λίγα χρόνια αργότερα. new composition... that he was making while talking to me about his travelling plans... on a piece of paper bearing the Apophasis letter head on the top. Although he used it, he said to me firmly that the period of the “saculles” (sacks) is over and that he was already somewhere else. He put it in my bag so I would remember the end of that ( Νο. 45 ). 1964 Nicosia I lost him for some time... My colours changed. I was applying objects, shirts and newspapers on my work leading me politically to my seventies work ...without Savva ( Νο. 46 ). I was playing my own Guernica tunes with our naïve figure. The synergy with Savva, that brought to existence so much, was leading me to more artistic relationships and theatrical installations and performances a few years later.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0