Glyn Hughes 1931 - 2014

264 This drawing is one of my first attempts to relate figure and landscape... I do not recall the date but it’s definitely in the late fifties (No. 44) . I connect it with Savva because we had a discussion about it when I saw his souvla drawing. I commented on how he allocated the free space within the figure in very much the same way I did. He had not seen the drawing before our little interaction and our parallel line of thinking was further indicated. αυτά ήταν απλά για να καταγράψω το ποιοι πραγματικά είμαστε. Αυτό το σχέδιο είναι μία από τις πρώτες προσπάθειές μου να συσχετίσω φιγούρες με τοπία... Δεν θυμάμαι την ημερομηνία, αλλά είναι σίγουρα στα τέλη της δεκαετίας του 1950 (Αρ. 44) . Το συνδέω με τον Σάββα γιατί είχαμε μια συζήτηση γι’ αυτό όταν είδα το σχέδιό του με τη σούβλα. Σχολίασα το πώς έκανε την κατανομή του ελεύθερου χώρου μέσα στη φιγούρα με λίγο- πολύ τον ίδιο τρόπο που το έκανα και εγώ. Δεν είχε δει το δικό μου σχέδιο πριν από τη σύντομη επαφή μας, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά τον παράλληλο τρόπο που σκεφτόμασταν. May 1963 Apophasis Gallery (Apollo Street) It seems that May and June were critical months for both of us those early years of the independence. I remember throwing a small piece of “sacculla” (sack) to him. It had a black circle on it that I made right there. He added it to his nice Αρ. 45 Χριστόφορος Σάββα, Χωρίς τίτλο , 1963, μικτή τεχνική σε επιστολόχαρτο της γκαλερί Απόφασις, 26x12εκ. No. 45 Christoforos Savva, Untitled , 1963, mixed media on Apophasis Gallery stationery, 26x12cm Μάιος 1963 Γκαλερί Απόφασις (οδός Απόλλωνος) Φαίνεται πως ο Μάιος και ο Ιούνιος ήταν κρίσιμοι μήνες και για τους δυο μας αυτά τα πρώτα χρόνια της ανεξαρτησίας. Θυμάμαι που του πέταξα ένα μικρό κομμάτι από σακούλα. Είχε πάνω του ένα μαύρο κύκλο που τον έκανα επί τόπου. Το πρόσθεσε στην ωραία

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0