Glyn Hughes 1931 - 2014

252 Αρ. 32 Γκλυν Χιουζ, Κόκκινος κύκλος με γαϊδούρια , 1961, μικτή τεχνική σε πλακάζ, 75x150εκ. No. 32 Glyn Hughes, Circle with Donkeys , 1961, mixed media on board, 75x150cm Αρ. 33 Φωτογραφία των Σάββα και Χιουζ να μεταφέρουν στον πάνω όροφο της γκαλερί Απόφασις (στην οδό Απόλλωνος) έναν τεράστιο πίνακα με άμμο του Γκλυν Χιουζ. Λήφθηκε κατά πάσα πιθανότητα από τον Ρεσάτ Νιαζί, έναν Τουρκοκύπριο φίλο της γκαλερί. No. 33 Photograph of Savva and Hughes moving to the second floor of Apophasis Gallery (at Apollo St.) a huge sand painting by Glyn Hughes. It was taken probably by Reshat Niazi, a Turkish Cypriot friend of the gallery. Για μένα... αν και κανείς σήμερα δεν μπορεί να επανεφεύρει τον τροχό... ο κόκκινος κύκλος ήταν το πολύ προσωπικό μου σύμβολο για τον απλό λόγο ότι εμπεριείχε ό, τι ήταν έξω και το έκανε με πάθος και ακεραιότητα ( Αρ. 32 ). Ο Σάββα χρησιμοποίησε τον κύκλο στο έργο του για την επανάσταση ( Αρ. 39 ), αλλά με διαφορετικό τρόπο, κάτι το οποίο συζήτησα εκτενώς μαζί του. Ο κύκλος μου ήταν μέρος του φόντου. Ο κύκλος μου ήμουν εγώ. Το φόντο του Σάββα ήταν μέρος του κύκλου του. Ο κύκλος του ήταν ο πυρήνας που κατείχε τις πληροφορίες και την ουσία του πίνακα... ήταν το λογισμικό του, αλλά δεν ήταν αυτός... ολόκληρος ο πίνακας ήταν αυτός. To me... although no one these days can re- invent the wheel... the red circle was my very personal symbol for the simple reason that it contained what was outside and it did it with passion and wholeness ( No. 32 ). Savva used the circle in his revolution picture ( No. 39 ) but in a different way and I discussed it extensively with him. My circle was part of the background. My circle was me. Savva’s background was part of his circle. His circle was the nucleus holding the information and the essence of the picture ...it was his software but it was not him ...the whole picture was him. ........

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0