Glyn Hughes 1931 - 2014

239 ο δάσκαλος ώστε η δουλειά να γίνεται καλά, αλλά ταυτόχρονα να μην καταπιέζεται. Οι μικτές εθνικότητες, η πολιτική του σχολείου και της χώρας ήταν επίσης ανάμεσα στα θέματα που συζητήσαμε... Μακάρι μόνο να είχα ένα μαγνητόφωνο... Κοίταξα τη νεκρή φύση και εντόπισα ένα αριστούργημα κάπου εκεί μέσα. Περίμενα τον Μεχμέτ Αλή, έναν Τουρκοκύπριο μαθητή, και αγόρασα το «έργο» του για δύο σελίνια ( Αρ. 12 και 12α ). I looked at the still life and I traced a masterpiece somewhere in there. I waited for Mehmetali, a Turkish Cypriot student, and I bought his “name” for two shillings ( Nos. 12 and 12a ). Αρ. 12α Η περιοχή της μελέτης που έκανε ο Χριστόφορος Σάββα (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γκλυν Χιουζ) No. 12α The area of the study that was made by Christoforos Savva (as indicated by Glyn Hughes) Αρ. 12 Χριστόφος Σάββα και Μεχμέτ Αλή, Νεκρή Φύση στην Αγγλική Σχολή , 1959, κάρβουνο σε χαρτί, 70x50εκ. No. 12 Christoforos Savva and Mehmet Ali, Still Life at English School , 1959, charcoal on paper, 70x50cm Χριστόφορος Σάββα και Μεχμέτ Αλή Νεκρή Φύση στην Αγγλική Σχολή , 1959, κάρβουνο σε χαρτί, 70x50εκ. (Το έργο είναι Τουρκοκύπριου μαθητή της Αγγλικής Σχολής με σχεδιαστική παρέμβαση και προσθήκη της χρονολογίας από τον Χριστόφορο Σάββα) Christoforos Savva and Mehmet Ali Still Life at English School , 1959, charcoal on paper, 70x50cm (The work is by a Turkish-Cypriot student at English School, with drawing interventions by Christoforos Savva, who also added the date)

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0