Πρώτη Εθνική Στρατηγική για την Αναπηρία 2018-2028/Δεύτερο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Αναπηρία 2018-2020

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού ΤΚΕΑΑ Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού TKEAA Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων Στο πλαίσιο των εγκεκριμένων πιστώσεων 2018-2020 2018 2018-2020 2018-2020 2018-2020 2018-2020 Πρόσβαση των παιδιών με αναπηρίες στην εκπαίδευση και σε κάθε υποστηρικτική υπηρεσία, εξοπλισμό ή βοηθήματα είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση των βαθμίδων εκπαίδευσης. Ολοκλήρωση σχεδιασμού των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν για την αξιολόγηση και εξακρίβωση των αναγκών και δυνατοτήτων των παιδιών που παρακολουθούν προγράμματα προεπαγγελματικής κατάρτισης με στόχο την ομαλή και αποτελεσματική μετάβαση τους στην απασχόληση Υλοποίηση πρότασης για την αναβάθμιση των προεπαγγελματικών προγραμμάτων σε ό,τι αφορά: α) στο περιεχόμενο των προγραμμάτων με βάση τις ανάγκες και τις δεξιότητες των μαθητών, β) στις ανάγκες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών γ) στη συνεργασία μεταξύ Λυκείων, Τεχνικών Σχολών και Ειδικών Σχολείων, δ) στη συνεργασία με το ΤΚΕΑΑ Εφαρμογή προγραμμάτων για ενημέρωση των μαθητών όλων των βαθμίδων για θέματα αναπηρίας με σκοπό την: α) ενημέρωση των μαθητών για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες β) διαμόρφωση θετικών στάσεων έναντι στην αναπηρία με στόχο την αποδοχή και την θετική αλληλεπίδραση. Βελτίωση προσβασιμότητας σχολικών χώρων Διευκόλυνση μεταφοράς μαθητών Αρμόδιος Φορέας Υλοποίησης Απαιτούμενη Δαπάνη Χρονοδιά- γραμμα Αναμενόμενα Αποτελέσματα Δράσεις που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη και έχει ήδη περιληφθεί πρόνοια στον προϋπολογισμό 28. Παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών, υποστη- ρικτικών υπηρεσιών, εξοπλισμού και βοηθημάτων κατά τη σχολική φοίτηση στο πλαίσιο του περί Αγωγής και Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Νόμου 29. Μετάβαση από την εκπαίδευση στην επαγγελματική αποκατάσταση 30. Προεπαγγελματική κατάρτιση: Αναβάθμιση Προεπαγγελματικών Προγραμμάτων που εφαρμόζει το ΥΠΠ 31. Ενημέρωση μαθητών για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες 32. Λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της προσβασι- μότητας των παιδιών στον χώρο του σχολείου, δημιουργώντας την κατάλληλη κτηριακή υποδομή (ανελκυστήρες, ράμπες, σήμανση, τουαλέτες αναπήρων κτλ.) 33. Μεταφορά χωρίς οικονομική επιβάρυνση των παιδιών με ειδικές ανάγκες 19 ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 2018-2020

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0