2017_261
23 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 3.6 Συνοπτική Παρουσίαση Σημαντικών Αποφάσεων της Επιτροπής για κοινοποιήσεις πράξεων συγκεντρώσεων ΗΕπιτροπή, κατά τηδιάρκεια τουυπόανασκόπησηέτους, εξέτασε τις τρείς (3) πράξεις συγκεντρώσεων που πραγματοποιήθηκαν, ως αποτέλεσμα των Συμφωνιών Παραχώρησης που υπογράφτηκαν μεταξύ της Κυπριακής Δημοκρατίας και τριών (3) εταιρειών, EUROGATE CONTAINER TERMINAL LIMAS- SOL LTD, P & O MARITIME CYPRUS LTD και DP WORLD LIMASSOL LTD, με σκοπό την απόκτηση της διαχείρισης τριών τμημάτων στο λιμάνι Λεμεσού. Ειδικότερα: α. του Τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (LOT 1) στο Λιμάνι Λεμεσού από την EUROGATE CONTAINER, β. της διαχείρισης των Λιμενικών Υπηρεσιών «Marine Services» στο Λιμάνι Λεμεσού (LOT2) από την P & OMARITIME CYPRUS LTD, και γ. του Τερματικού Πολλών Χρήσεων στο Λιμάνι Λεμεσού (LOT 3) από την DPWORLD LIMASSOL LTD. Αρ. Απόφαση:15/2016 Κοινοποίηση συγκέντρωσης αναφορικά με την απόκτηση της διαχείρισης τουΤερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Λιμάνι Λεμεσού από τις EUROGATE International GmbH, Interorient Navigation Co. Ltd και East Med Holdings S.A, μέσω της Eurogate Container Terminal Limassol Ltd (Ημερ. Απόφασης 16/06/2016) Αντικείμενο της συγκέντρωσης απετέλεσε η πράξη συγκέντρωσης που κοινοποιήθηκε στην Επιτρο- πή στις 4 Μαΐου 2016, από τις εταιρείες EUROGATE International GmbH (στο εξής η «EUROGATE»), Interorient Navigation Co. Ltd (στο εξής η «INTERORIENT») και East Med Holdings S.A. (στο εξής η «EAST MED») σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του περί Ελέγχου των Συγκεντρώσεων Επιχειρήσεων Νόμου αρ. 83(Ι)/2014 (στο εξής ο «Νόμος»). Η εν λόγω κοινοποίηση αφορούσε την προτιθέμενη απόκτηση της διαχείρισης του Τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Λιμάνι Λεμεσού από τις εταιρείες EUROGATE, INTERORIENT και EAST MED, μέσω της Eurogate Container Terminal Limassol Ltd (στο εξής η «EUROGATE CON- TAINER»). Συγκεκριμένα, η προτεινόμενη συγκέντρωση αφορά δύο πράξεις: (α) τη δημιουργία της κοινής επιχείρησης EUROGATE CONTAINER από τις EUROGATE και τη Zirando Investments Limited (στο εξής η «ZIRANDO»), η οποία ανήκει στις INTERORIENT και EAST MED και (β) την απόκτηση της Η Επιτροπή ακόμη έκρινε ότι δεν έχουν στοιχειοθετηθεί οι ισχυρισμοί της καταγγελίας της FBMECS περί παράβασης των άρθρων 3(1)(β) και 6(1)(β) του Νόμου και των αντίστοιχων άρθρων 101 και 102 της ΣΛΕΕ σε σχέση με το ζήτημα του περιορισμού της τεχνολογικής ανάπτυξης. Επιπλέον, έκρινε ότι δεν έχει στοιχειοθετηθεί ο ισχυρισμός της καταγγελίας τής FBMECS περί παράβασης του άρθρου 3(1)(γ) του Νόμου και του αντίστοιχου άρθρου 101 της ΣΛΕΕ σε σχέση με ισχυρισμούς περί κατα- νομής αγορών-κατανομής πελατείας.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0