Καλλιέργεια εθελοντισμού και ενεργού πολίτη στα σχολεία

48. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1. Μου αρέσει περισσότερο όταν... Α. βοηθάω τους άλλους να κάνουν αυτό που θέλουν Β. βάζω άλλους να κάνουν αυτά που εγώ θέλω Γ. κάνω αυτό που θέλω εγώ χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανέναν 2. Θα περιέγραφα τον εαυτό μου ως ένα άτομο που τον περισσότερο καιρό είναι… Α. φιλικός/ή, ανοιχτός/ή και βλέπει κάτι καλό σε όλους Β. ενεργητικός/ή, με αυτοπεποίθηση και εκμεταλλεύεται ευκαιρίες που οι άλλοι χάνουν Γ. προσεκτικός/ή και δίκαιος/η και αυτός/ή που θα είναι συνεπής σε αυτό που πιστεύει ότι είναι το σωστό 3. Μου αρέσει να βρίσκομαι σε σχέσεις όπου εγώ... Α. υποστηρίζω έναν δυνατό ηγέτη στον οποίο έχω εμπιστοσύνη Β. είμαι ο ηγέτης και οι άλλοι με ακολουθούν Γ. δεν είμαι ούτε ο ηγέτης ούτε ο ακόλουθος αλλά είμαι ελεύθερος να ακολουθήσω τον δικό μου ανεξάρτητο δρόμο. 4. Όταν κινούμαι αντίθετα από αυτό που κάνω, τότε κυρίως... A. παρατάω ό,τι κάνω και χρησιμοποιώ τα θέλω μου για να είμαι βοηθητικός B. γίνομαι ισχυρός/ή και πιέζω προς την κατεύθυνση των δικών μου συμφερόντων Γ. γίνομαι διπλά επιφυλακτικός/ή και ελέγχω τη θέση μου πολύ προσεκτικά 5. Όταν συναναστρέφομαι με δύσκολους ανθρώπους, συνήθως... A. βρίσκω ευκολότερο το να «πάω με τα νερά τους» B. είναι μια πρόκληση να τους αντιμετωπίσω Γ. σέβομαι τα δικαιώματά τους και επιμένω να σεβαστούν και αυτοί τα δικά μου δικαιώματα και συμφέροντα 6. Εάν δεν καταφέρω να πάρω αυτό που θέλω σε μία σχέση, τότε… A. συνεχίζω να ελπίζω και να πιστεύω ότι τα πράγματα με τον καιρό θα φτιάξουν B. γίνομαι πιο ισχυρός/ή και πιεστικός/ή για να πάρω αυτό που θέλω Γ. εγκαταλείπω τη σχέση και ψάχνω για κάτι άλλο που θα είναι αυτό που θέλω Σύνολο για Α = Σύνολο για Β = Σύνολο για Γ = Για να σκεφτούν τα παιδιά σχετικά με τις ηγετικές ικανότητες που δυνατόν να έχουν αλλά και να ανακαλύψουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πιο κάτω ερωτηματολόγιο:

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0