Καλλιέργεια εθελοντισμού και ενεργού πολίτη στα σχολεία

39. Είναι εφικτή η ιδέα; Η τελική ιδέα θα πρέπει να είναι εφικτή. Ποια είναι αυτά τα στοιχεία που βοηθούν στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης δράσης; Στον πίνακα που ακολουθεί παρατίθενται ενδεικτικές ερωτήσεις, υποβοηθητικές στον καταρτισμό και τον σχεδιασμό τού σχεδίου δράσης καθώς και στον καθορισμό των σταδίων υλοποίησής του. ΠΟΙΟΣ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ; ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ; Προσδιορίστε ποιοι συμμετέχουν στο σχέδιο, τους ρόλους και τις σχέσεις μεταξύ τους. Ποιοι εμπλέκονται εκτός από τους μαθητές; Θα επιδιώξετε συνεργασίες και συνέργειες με άλλους φορείς ή εμπειρογνώμονες; Ποια είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία αυτών των συνεργασιών; Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές την εμπλοκή τους στο σχέδιο; Τι νιώθουν για τον σκοπό και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα; Σε ποιο κοινό απευθύνεστε; Είναι μια δράση ευαισθητοποίησης για μαθητές, για την κοινωνία γενικότερα, ή για κάποια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα επηρεάσουν το σχέδιο; ΤΙ; Ποιες είναι οι κύριες δράσεις του σχεδίου; Είναι αυθόρμητες ή οργανωμένες; Από τι επηρεάζονται; Ποιες είναι οι οικονομικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές, πολιτιστικές και πολιτικές του διαστάσεις; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του σχεδίου; Ποιες ανάγκες και επιθυμίες ικανοποιεί αυτό το σχέδιο; Είναι ρεαλιστικές; Αποτελούν αυτές οι ανάγκες και επιθυμίες δυνατό κίνητρο για τους μαθητές; Ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι του σχεδίου; Τους συμμερίζονται όλοι οι μαθητές; Τους συμμερίζονται όλοι οι συνεργάτες (φορείς, χορηγοί, οικογένειες, σχολείο); Ποιες είναι οι σχέσεις των συνεργατών; ΠΟΥ; Σε ποιους χώρους θα υλοποιηθεί το σχέδιο; Χρειάζονται ειδικές άδειες; Πώς θα τις εξασφαλίσετε;

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0