Καλλιέργεια εθελοντισμού και ενεργού πολίτη στα σχολεία

34. ● Παραμονή στο εθελοντικό σχέδιο ή οργάνωση Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η παραμονή των εθελοντών στην εθελοντική δράση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, ανάμεσά τους ο διαθέσιμος χρόνος και οι προσωπικές υποχρεώσεις του εθελοντή, οι οποίες αλλάζουν σε κάθε φάση της ζωής του. Ιδιαίτερη, όμως, προσοχή πρέπει να δίνεται στο γενικότερο εργασιακό κλίμα και τις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται καθώς είναι σημαντικό οι εθελοντές να είναι ευχαριστημένοι και να νιώθουν ότι αναγνωρίζεται η εργασία τους. Παιχνίδι Ο ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΗΡΩΑΣ Ποια ζητήματα προσεγγίζει; Ποιοι είναι οι στόχοι; Χρόνος: Για πόσα άτομα; Τι θα χρειαστείτε; ικανότητες και περιορισμοί του εθελοντή να αναλογιστούν τα παιδιά τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει ο εθελοντής, ποια στοιχεία της προσωπικότητάς του αξιοποιεί, και την ανάγκη συνεργασίας 45 λεπτά από 6 μέχρι 40 εικόνες από ήρωες, μαρκαδόρους, λευκό χαρτί Οδηγίες παιχνιδιού: ● Ζητήστε από τα παιδιά να φέρουν μια φωτογραφία από έναν ήρωα των παιδικών τους χρόνων (π.χ. του Τουίτι, του Σνούπυ, του Ταρζάν, του Ποπάυ, του Ντόναλντ Ντακ, του Σπάιντερμαν, του Σούπερμαν κτλ.), ή κάποιου που εκείνοι θα φανταστούν, ή θεωρούν ήρωα (ποδοσφαιριστή, αθλητή κ.ά.) ● Εναλλακτικά μπορείτε να παρουσιάσετε στα παιδιά εσείς κάποιες εικόνες και να τους ζητήσετε να επιλέξουν μια από αυτές ● Στη συνέχεια ζητήστε από τα παιδιά να κολλήσουν την εικόνα σε ένα χαρτί και να γράψουν γύρω από αυτήν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που διαθέτει ο ήρωας που επέλεξαν και που θα τον έκαναν πολύ καλό εθελοντή

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU4MTg0